5-manna 2 dagars, 7, 9 och 11-manna: 1 600 kr/lag. Avgift inbetalas senast på förfallodagen enligt utsänd faktura på Aroscupens bankgiro 233-0397.
5-manna 1 dag: 1 500 kr/lag inklusive deltagaravgift. Avgift inbetalas senast på förfallodagen enligt utsänd faktura på Aroscupens bankgiro 233-0397.
OBS! Alla som deltar i ArosCupen har fria resor med Västerås Lokaltrafiks bussar under cupen.
Deltagaravgift för spelare, ledare och medföljande personer som bor på skolor är obligatorisk i cupen. Den täcker samtliga administrations- och tävlingskostnader. Sista datum för att registrera antalet deltagare/gästkort i MyTeam är den 15 Maj. Avgifterna inbetalas senast på förfallodagen enligt utsänd faktura på Aroscupens bankgiro 233-0397.
Deltagarbeviset får alla deltagande lag i ArosCupen och gäller för följande kringaktiviteter:
Reducerat pris på Lögarängsbadet
Reducerat pris på Kokpunkten äventyrsbad.
Fritt inträde på ArosCup Discot i bombardier Arena på Fredagen mellan 20.00-23.00.
Deltagaravgift för lag med egen transport mellan skolor och spelområden, inklusive mat och logi i skolor, fr o m middag torsdag t o m lunch söndag: 1600 kr/deltagare
Deltagaravgift för lag med egen transport mellan skolor och spelområden, inklusive mat och logi i skolor, fr o m middag torsdag t o m lunch måndag: 1700 kr/deltagare
Deltagaravgift för lag med egen transport mellan skolor och spelområden, inklusive mat och logi i skolor, fr o m middag torsdag t o m lunch måndag: 1800 kr/deltagare
Deltagaravgift för lag med egen transport mellan skolor och spelområden, inklusive mat och logi i skolor, fr o m middag fredag t o m lunch söndag: 1100 kr/deltagare
Lag som bor på våra förläggningar/skolor under turneringen kan åka med ArosCupens bussar som tar er från förläggningar/skolor direkt till ert spelområde mot ett tillägg på 200kr/deltagare.
Ankommer laget med tåg till Västerås C så ingår även resa från station till förläggning.
Deltagaravgift skall vara inbetald på ArosCupens bankgiro 233-0397 enligt förfallodatum på utsänd faktura. Arrangören förbehåller sig rätten att stryka lag som ej betalat deltagaravgiften i tid.
Deltagarbevisen delas ut av skolvärden vid inkvarteringen när laget anländer till Västerås.
Kombinerad anmälnings- och deltagaravgift för lag som inte bor på ArosCupens skolor. OBS! incheckning sker på Hamre IP där ni får era cuphandlingar.
Anmälnings- och deltagaravgift utan mat och logi 2 dagars för 8/9 åringar: 3 000 kr/lag.
Anmälnings- och deltagaravgift utan mat och logi 1 dag för 8 åringar: 1 500 kr/lag
Anmälnings- och deltagaravgift utan mat och logi: 5 200 kr/lag.
Anmälnings- och deltagaravgift utan mat och logi: 5 600 kr/lag.
Anmälnings- och deltagaravgift utan mat och logi: 5 800 kr/lag.
Anmälningsavgift inkl deltagaravgift utan mat och logi.
5-5: 2 dagars: 2 500 kr
5-5: 1 dag: 1 200 kr
3-3: 500 kr
7-7: 4 200 kr
9-9: 4 600 kr
11-11: 4 800 kr
Lag som anländer med flyg till Arlanda eller Skavsta, eller med båt till Stockholm eller Nynäshamn kan hämtas med buss via ArosCupens försorg mot en avgift på 500 kronor per deltagare. Meddela önskemål om hämtning i god tid allra senast den 15 maj och ange då ankomsttid och avresetid.
Bussavgift för hämtning vid flyg/båt skall vara inbetald på ArosCupens bankgiro 233-0397 enligt förfallodatum på utsänd faktura.
Inbetalda anmälningsavgifter återbetalas t.o.m. 2023-05-15
Inbetalda deltagaravgifter återbetalas t o m 2023-05-15 därefter minus ett administrativt avdrag på 500 kr per lag
Inbetalda deltagaravgifter återbetalas efter 2023-05-22 minus ett administrativt avdrag på 2 500 kr per lag.
Inga deltagaravgifter återbetalas efter 2023-06-05.