5-manna 2 dagars, 7, 9 och 11-manna: 1 400 kr/lag. Avgift inbetalas senast på förfallodagen enligt utsänd faktura på Aroscupens bankgiro 233-0397.
Deltagaravgift för spelare, ledare och medföljande personer som bor på skolor är obligatorisk i cupen. Den täcker samtliga administrations- och tävlingskostnader. Sista datum för att registrera antalet deltagare/gästkort i MyTeam är den 10 Maj. Avgifterna inbetalas senast på förfallodagen enligt utsänd faktura på Aroscupens bankgiro 233-0397.
Dessutom gäller deltagarbeviset för följande kringaktiviteter:
Fria resor med Västerås Lokaltrafiks bussar
Fria bad på Lögarängen
Reducerat pris på Kokpunkten äventyrsbad.
Fritt inträde på ArosCup Discot i bombardier Arena på Fredagen mellan 20.00-23.00.
Deltagaravgift för lag med egen transport mellan skolor och spelområden, inklusive mat och logi i skolor, fr o m middag torsdag t o m lunch söndag: 1400 kr/deltagare
Deltagaravgift inklusive transport med Aroscupens bussar mellan skolor och spelområden samt mat och logi i skolor, fr o m middag torsdag t o m lunch söndag: 1500 kr/deltagare
Deltagaravgift för lag med egen transport mellan skolor och spelområden, inklusive mat och logi i skolor, fr o m middag torsdag t o m lunch måndag: 1500 kr/deltagare
Deltagaravgift inklusive transport med Aroscupens bussar mellan skolor och spelområden samt mat och logi i skolor, fr o m middag torsdag t o m lunch måndag: 1600 kr/deltagare
Deltagaravgift för lag med egen transport mellan skolor och spelområden, inklusive mat och logi i skolor, fr o m middag torsdag t o m lunch måndag: 1600 kr/deltagare
Deltagaravgift inklusive transport med Aroscupens bussar mellan skolor och spelområden samt mat och logi i skolor, fr o m middag torsdag t o m lunch måndag: 1700 kr/deltagare
Deltagaravgift för lag med egen transport mellan skolor och spelområden, inklusive mat och logi i skolor, fr o m middag fredag t o m lunch söndag: 900 kr/deltagare
Lag som bor på våra förläggningar/skolor under turneringen kan åka med ArosCupens bussar mot ett tillägg på 100kr/deltagare.
Ankommer laget med tåg till Västerås C så ingår även resa från station till förläggning.
Deltagaravgift skall vara inbetald på ArosCupens bankgiro 233-0397 enligt förfallodatum på utsänd faktura. Arrangören förbehåller sig rätten att stryka lag som ej betalat deltagaravgiften i tid.
Deltagarbevisen delas ut av skolvärden vid inkvarteringen när laget anländer till Västerås.
Kombinerad anmälnings- och deltagaravgift för lag som inte bor på ArosCupens skolor.
Anmälnings- och deltagaravgift utan mat och logi 2 dagars för 8/9 åringar: 2 200 kr/lag.
Anmälnings- och deltagaravgift utan mat och logi: 4 800 kr/lag.
Anmälnings- och deltagaravgift utan mat och logi: 5 200 kr/lag.
Anmälnings- och deltagaravgift utan mat och logi: 5 400 kr/lag.
Anmälningsavgift inkl deltagaravgift utan mat och logi.
5-5: 2 dagars: 1 900 kr
3-3: 300 kr
7-7: 3 600 kr
9-9: 4 000 kr
11-11: 4 200 kr
Lag som anländer med flyg till Arlanda eller Skavsta, eller med båt till Stockholm eller Nynäshamn kan hämtas med buss via ArosCupens försorg mot en avgift på 400 kronor per deltagare. Meddela önskemål om hämtning i god tid allra senast den 18 maj och ange då ankomsttid och avresetid.
Bussavgift för hämtning vid flyg/båt skall vara inbetald på ArosCupens bankgiro 233-0397 enligt förfallodatum på utsänd faktura.
Inbetalda anmälningsavgifter återbetalas t.o.m. 2021-04-19.
Inbetalda deltagaravgifter återbetalas t o m 2020-05-29 därefter minus ett administrativt avdrag på 500 kr.
Inbetalda deltagaravgifter återbetalas efter 2020-06-12 minus ett administrativt avdrag på 2 500 kr.
Inga deltagaravgifter återbetalas efter 2021-06-20.